A+ A A-

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Vásárlói szerződés

Eladó: Viharpárduc Online Webáruház
Üzemeltető: Branyiczky Rita
Számlázás: Branyiczky Tibor E.V.
Székhely: 1203 Budapest, Topánka u. 2. (A címen nincs bolti értékesítés!)
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vevő: A kitöltött és elküldött megrendelőlapon szereplő személy, aki a megrendelés teljesítésével Eladót bízza meg.

Szerződés tárgya: A webáruházban szereplő termékek.

Árak: A termékek árai bruttó árak, amelyek tartalmazzák az ÁFÁ-t, de a szállítási költséget nem. A szállítási költség az adott megrendelésre vonatkozóan a „pénztár” folyamat során, még a megrendelés véglegesítése előtt kiderül, illetve a díjszabási táblázat megtekinthető a Szállítási és fizetési feltételek menüpont alatt. Az árváltoztatás jogát Eladó fenntartja, amelyről a Vevőt a teljesítés előtt értesíti. Eladó csomagolási költséget nem számít fel.

A szerződés létrejötte: A szerződés Vevő és Eladó között a megrendelés elküldésével lép életbe. Eladó nem köt szerződést kiskorúakkal. Vevő a megrendelés elküldésével elfogadja Eladó szerződési és szállítási feltételeit, valamint adatkezelési elveit, és egyben nyilatkozik arról, hogy nagykorú. A szerződés egyedi azonosítóval ellátva, a webáruház adminisztrációs felületén iktatásra kerül. A megrendelés utólagos, közös megegyezéssel való módosítása csak írásos formában, e-mailben lehetséges.

A szerződés nyelve: A szerződéskötés nyelve magyar, a Vevő és Eladó között megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

Szerződés hatálya: A megrendelés visszaigazolásának időpontjától a megrendelés teljesítésének időpontjáig.

Teljesítés módja: Személyes átvétellel vagy postai úton, a Vevő által választott fizetési móddal. Ennek ismertetése a Szállítási és fizetési feltételek menüpontban olvasható. A termékek ellenértéke és a szállítási költség magyar Forintban fizetendő.

Szállítási terület: A webáruházban megrendelt termékeket csak Magyarország területén belül kézbesítjük.

Rendelések visszaigazolása: A webáruház rendszere a megrendelésben megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küld, később pedig a postázásról küldünk egy értesítőt.

Rendelések feldolgozása és teljesítése: A rendelések feldolgozása 3 munkanapon belül megtörténik. Vevő minden esetben visszaigazolást kap a megrendelés teljesítésének időpontjáról.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben vagy egészében történő visszautasítására. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően történhet.

Adatbeviteli hibák javítása: A megadott adatok módosítására Vevőnek a "Megrendelés jóváhagyása" gomb megnyomása előtt van lehetősége a webáruházban. A rendelés elküldése után módosításra csak a teljesítés megkezdése előtt van lehetőség írásban (e-mail) vagy telefonon.

Elállás: Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül (az átvétel napja nem számít bele) indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától, abban az esetben is, ha a megrendelt terméket már átvette, hivatkozással a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvényre. Az elállás szándékát írásban kell jelezni Eladó felé (posta vagy e-mail) 14 napon belül. Postai úton történő jelzés esetében a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Kérjük ilyen esetben ajánlott küldeményként adja fel a levelét.

Elállás esetén a termék árát a szállítási költség kivételével a visszakapott termék kézhezvételétől számított 30 napon belül visszafizetjük Vevő részére a kívánt módon (átutalás, posta). A termék visszajuttatásának költsége Vevőt terheli. Eladó csak sértetlen terméket vesz vissza. Eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az elállási szándék beérkezését minden esetben írásban igazoljuk vissza.

Amennyiben Vevő eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak átadni.

Amennyiben Eladó a megrendelt terméket készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja postázni 3 munkanapon belül, értesíti erről és a várható szállítási időről Vevőt, akinek jogában áll fenntartani rendelését vagy töröltetni azt.

Amennyiben a termékről a felbontás során a kézbesítést végző személy elenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, Eladó a termék visszavételét és az értékesítés törlését biztosítja. Bárminemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért Eladó nem vállal felelősséget.

Egyéb: A rendszeres ellenőrzés és tájékozódás ellenére is előfordulhat, hogy a megrendelést valamilyen okból nem tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben Vevőt a megrendelés kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül értesítjük. Az értesítést kvöetően a megrendelés semmisnek minősül, ezzel kapcsolatban semmilyen további kötelezettség nem állhat fenn. Ezen termékek rendelési státuszát adatbázisunkban azonnal korrigáljuk a további kellemetlenségek elkerülése végett.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II. 5) Kormányrendelet, a 45/2014 Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

ÁSZF letöltése pdf formátumban >

Elállási szándéknyilatkozat letöltése >

És Te? Mit mondanál?